Nejčastější otázky
Před tím, než odešlete Váš dotaz, přečtěte si otázky v této sekci, je možné, že na totéž se ptal již někdo před Vámi a Vy zde třeba najdete odpověď na svůj dotaz a ušetříte čas sobě i nám.
Musím se registrovat, pokud chci ve vašem e-shopu nakoupit zboží?
Ne, to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí.
Zadal jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?
Vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě.
Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.
Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
Pokud je vše skladem u nás (produkt označen "Ihned k odeslání") a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).
Většinu zboží máme na externích skladech (označeno jako "Skladem") a toto zboží je zpravidla naskladněno do 3-7 pracovních dnů (např. u výrobce Brandit nebo produkty z military).
U zboží označeného "Skladem u dodavatele" je dodací doba delší (do jednoho měsíce) a závisí na nastřádání většího počtu objednávek (např. výrobce Univers, Deerhunter).
Pod číslem a dostupnosti produktu máme vždy uveden předpokládaný termín doručení, díky kterému vidíte, kdy můžete očekávat přibližné dodání.
Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal. Mohu zboží vyměnit?
Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu poštou obyčejným nebo cenným balíkem (nikdy ne na dobírku) na adresu našeho skladu Bochenkova 20, 746 01 Opava, spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit, popřípadě vyplňte formulář (odkaz viz. níže).
Jakmile nám balík dorazí na pobočku bude provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce.
ZDE naleznete formulář k výměně, popřípadě vrácení zboží.